loading...
webdesign
زهره نجیبی بازدید : 19 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

اگه باتریم خراب شد چیکار کنم؟

برای همه کسایی که ماشین دارن همیشه این دغدغه وجود داره که اگه باطری خودروی من خراب شد چیکار باید بکنم؟

مخصوصا الان تو شرایط کرونایی که اکثرا عادت کردیم همه خریدامونو اینترنتی انجام بدیم ممکنه این ذهنیت رو داشته باشی که از کجا باید خریدمو انجام بدم.

نگران نباش باتری کار ارائه دهنده انواع باطری ماشین ایرانی با حمایت از تولید ملی یکی از بزرگترین بنک داران در صنف باتری اتومبیل است و جز بزرگترین فروشگاه های اینترنتی بوده که با نصب و ارسال رایگان و تعویض در محل خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد که همین امر سبب گردیده در این امر پیشتاز شود.

همه اینارو بابت معرفی باتری کار انجام دادم که بدونی وقتی باتری ماشینت خراب شد میتونی با چندتا کلیک ثبت سفارش انلاین کنی یا اینکه به راحتی با تماس تلفنی با شماره های 02188540537 یا 02145405 تماس بگیرین و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شده و با خیال آسوده ثبت سفارش خود را انجام داده و پس از نصب باتری و فعال شدن گارانتی محصول خریداری شده همانجا در محل پرداخت کنید.

از کجا بفهمم عمر باتری من چقدره؟

به طور دقیق نمیتوان گفت عمر یک باتری چقدره چون عوامل زیادی بر کیفیت ساخت باتری بستگی داره که همه این ها خیلی به طریقه استفاده مصرف کننده بستگی داره و به شرایط محیط استفاده کننده کاملا وابسته است.

 

چطوری میتونم باتری ماشینمو تست کنم؟

به نظرم اینکارو به متخصصان باتری کار بسپارید چون ممکنه همه شما تستر باتری نداشته باشید که بتونید بار قرارگرفته بر روی الکترودهای باتری رو اندازه گیری کنید .ولی چنانچه شما این تستر رو دارین میتونین به راحتی زمانی که ماشین روشنه تست بگیرین!

برای استفاده از یک تستر باتری باید باتری را از شارژر جدا کنید و چند ساعت کنار بگذارید سپس با سیم نازک مثبت به قطب مثبت وصل کرده سپس پین فلزی تستر را به قطب منفی باتری وصل نمایید.

 چه دلایلی ممکنه باعث خالی شدن باطری ماشین بشه؟

در این زمینه دلایل مختلفی میتونه وجود داشته ولی یه دلیل عمده ای که هممون حداقل یه بار انجامش دادیم اینه وقتی ماشینو خاموش میکنیم یادمون میره چراغای ماشینو خاموش کنیم و همین امر بعد از چند ساعت باعث خالی شدن باتری میشه و یا اگه دزدگیر دارین اگر یکی از درای ماشین یا کاپوت باز بمونه یا کلی مثال اینجوری هست که منجر به خالی شدن باطری اتومبیل شما می شود.

گاهی وقتا دلیل خراب شدن باتری وجود یک نقص فنی در دینام ماشینه چراکه وظیفه دینام شارژ مجدد باتریه و اگر بنا به هردلیلی مشکلی داشته باشه و نتونه باتری رو شارژ کنه که منجر به خاموش ماندن خودروی شما میشه.

دلیل دیگه ای که باتری شما خراب میشه اینه که باتری شما خراب شده و روزای پایانی عمرشو سپری میکنه و نمیتونه خیلی خوب شارژ نگه داره که دیگه زمان تعویضش رسیده و باید دست به کار بشین و با باتری کار تماس بگیرین تا کارشناسان فنی ما ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه تو محل حضور پیدا کنن و رایگان باتری شما را تعویض کنند.

 از کجا بفهمم باتری من ضعیف شده؟

واضح ترین نشانه ضعیف شدن باطری ماشین این است که باتری خودرو شما در حالت شارژ کامل نتواند دوباره پیشرانه را روشن کند. البته این قضیه می تواند ناشی از وجود ایراد در مدل شارژ باطری ماشین نیز باشد. بنابراین باید به دقت چک شود.

  1. موتور هندل می زند اما روشن نمی شود
  2. سیاه شدن نشانه گر باطری ماشین

اگر با وجود همه این مواردی که عنوان کردم متوجه شدین که باتری شما خراب شده و نیاز به تعویض باتری ماشین در محل داشتین باتری کار با وجود داشتن بهترین باتری ماشین موجود در بازار  و مجرب ترین متخصصان در کنار شما عزیزان از لحظه ثبت سفارش تا فعال سازی گارانتی خواهد بود تا در کنار ما بتوانید مطمئن ترین خرید اینترنتی یا تلفنی خود را داشته باشید.

بیاین تو این شرایط کرونا بیشتر خونه بمونیم برای حفظ سلامتی خود و عزیزانتون و حمایت از کادر درمان تا حد الامکان از تجمعات غیر ضروری جلوگیری کنیم و از خونه یا محل کارتون به راحتی ثبت سفارش کنین و لذت ببرین.

راستی اینستاگرام باتری کارم داشته باش که مطالب جالبی که درباره باتری ماشین و موارد مربوط به خودرو گذاشته میشه رو از دست ندی. برای دیدنش میتونی اینجا کلیک کنی.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 2,730
  • بازدید کلی : 10,220